Yaklaşık 1 ayı geçti sezeryan olalı ikinci haftada ögürme şeklinde sabah ları kusuyorum. Midem boş olduğu için sarı su şeklinde oluyor. Önceleri gün işinde ara ara devam ediyordu şimdi sadece sabah ları oluyor kahvaltı edemiyorum. Bir kaç saat geçtikten sonra birşeyşer yiyebiliyorum. Bunu yaşayan var mı . Doktora gittim fakat nedenini bulamadık.