Herkese mrb
4 aylik kizim var diger iki coxugumda yasamadigim seyi yasiyorum ve boşluga dusuyorum...hanimefendi 1 hafta olcak mememi reddediyor...onceleri sadece sol gogsumu reddederdi simdi ikisinide zorla veriyorum resmen kavga ediyoruz surekli kafasini ceviriyor...sol gogsum küsmüstü hatta elektrkli pompa aldim onunla geri getirmeye calisiyorum ve oluyorda...ama kizimin emdigindeki gibi cogalma olmuyor tabi...kaşık mamasıda yiyor dogumdan bu yana mama meme ama genelde meme agirlikli gidiyorduk hatta mamayi ikigunue bir verdigim bile oluyordu...varmi bzim gibi kavga dovuş meme emmeye calişan 🙏😢 ne olur yalniz olmayayim 🙏