vfjun şöyle ki herşey bakım verenden geçiyor yani onu iyice anladım seanslrdan sonra anne sabırlı olursa herşey düzeliyor ama bende sabır kalmıyor çoğu zaman ve sesimi çok yükseltiyorum😓 terapistimiz oğlumun gelişimlerinden çok memnun hatta yaşıtlarından 1,5 yaş ileride olduğunu söyledi inatlaşmalrımız bazen oluyor ama terapistimizinde yol yardımıyla aslında bunların çok normal olduğunu anladım olması gerekn buymuş çünkü hayatı keşfediyorlar ve öğreniyorlar bilmiyorm biraz karışık anlattım sanırım ama herşey yolundaymış bu beni çok mutlu etti umarım sizinde herşey istediğiniz gibi olur 🌺🥰😃 dilerseniz instgramdan takipleşebiliriz bende buraya çok bakamıyorum 🍀