miniminia Merhaba doğumdan 5 ay sonra Şubatta regl oldum, düzene girer zannettim bu ay gecikti. Normal mi? Benzer durum yaşayan var mı? 🙏🏻🌸
ayan95 miniminia doğum öncesi adet düzenim yoktu 2 ayda 3 ayda adet görürdüm polikistik over vardı normal doğum yaptım kırktım çıktıktan hemen sonra ayda adet görmeye başladım şimdi ise düzenli 1 ayda adet görüyorum 🙂