Biz 3 aylık olmak üzereyiz. Sabaha kadar uyanmasa uyandırmam emzirme için. 21.30 gibi uyuyor, bazen 23te bazen 00.30 civarı uyanır emziririm. Emzirirken uyuyakalırım genelde ve sonrasında sabaha kadar 2 kere daha uyanır. Zaten emmek için uyanıyor gözü kapalı yorganın ucunu, yastığın kenarını falan emmeye çalışıyor garibim 😂 ama artık yenidoğan değiller, uyandırıp emzirmek gerekmiyor diye biliyorum.