Beyzanurkuzu_ Oğlum 1 yaş 1 aylık. Yakın zamanda bronsiolit geçirdik. Çok zaman geçmeden tekrar soğuk algınlığına yakalandık. Şuan ciğerlerde birsey yok ama öksürük çok fazla. Bugün prospan aldım sizce başlamalımıyım kullanıp memnun kalan faydasını gören varmı
agacsizkoala Beyzanurkuzu_ oğluma bebekliğinden beri kullanıyorum öksürük için aşırı etkili değil ama etki ediyor tabii ki
Berilsmom13 Beyzanurkuzu_ 1 yaş sonrası için grintuss daha etkili canım prospan bizde hiç işe yaramadı