Arkadaşkar bebeğim 3 ay 13 günlük çarşamba işe gideceğim öğretmenim sabah 05.00 öğlen 14.00 a kadar işteyim. Süt depolamıştım sizce kaç tane verilmeli günde ayrıca bebeğim mamada alıyor aç kalsın istemiyorum. Kaç süt kaç mama verilmeli bu çalışma saatlerinde sizce