fizikcianne ben büyüklern gazıyla başlayayım dedim ama pişman oldum geri bıraktım benim bebeğim anne sütü içmiyor mama ile devam ediyoruz sürekli baskı yapıyorlardı işte erken başla falan diye 4. Aya girince başladım püre ve yoğurt verdim ama zaten yarısını geri çıkardı doktora sordum gerek yok dedi bende geri bıraktım sadece mama gidiyoruz 5.5-6’ya kadar daha vermem sanırım