Bebek234 fikrimizi sormuşsunuz ben kendimce birkaç şey yazmak isterim. Bence (bildiğimden değil, gözlenimlediğim kadarıyla) bu çocuklar 2 yaşına kadar bebektir. Bu sebeple ek gıda kabul etmemesi normal. Yani adı üstünde ek gıda, süte ek bir gıda. Tabi bazı bebekler iştahlı olup ek gıdayı çok tüketebilir ama bazı bebekler sadece tadımlık severler. Her şeyden az az mı verseniz seveceği şeyleri. Mesela ben kendim bile kabak yemeği sevmem. Çocuğa da bir iki yaptım sevmedi zorlamadım. Siz fazla üzülmeyin sevgili anne. Hatta size 3 yaştan bildireyim, o dönem kahvaltıları hep karıştırarak verdim sizin gibi. Çocuk peynir, yoğurt, yumurta şu am ağzına sürmüyor. Çünkü peyniri tek başına öğretmedim, yoğurtu hiç sade vermedim o dönem. Hep bulamaç ne yese kar diye düşündüm. Öyle değilmiş işte. Ek gıda bebekleri yemekle tanıştırma dönemiymiş. Ben bilemedim. Bence siz de sakin olun. Bu saydıklarınızı sade veriyorsanız öyle devam edin. Yanında yemek yiyin. O da yemeğe dokunmak isteyecek zamanla. Ona da kaşık verin. Çorbayı döksün bir şey olmaz ama tanışsın. Benim naçinaze tavsiyelerim bunlar.