Ayy daha yarım saat önce eşime bunun lafını verdim. Benimde oğlum sekiz aylık olacak bir kaç gün sonra. Düne kadar basan çocuk bugün basmıyor yada biraz basıp yorulup dizini kırıyor. Bir haftadır emeklemeye başladı tam olarakta yapamıyor ona çabalaya çabalaya bunu mu unuttu acaba diyorum 😂 basmakta unutulacak bişey değil ama 🤦♀️🤷🏻♀️