8 ay 24 günlük oğlum, gündüzleri 2 defa uyur ikisi de en az 1.5 saat sürerdi, geceleri de max 1 defa uyanırdı yani uyku konusunda pek bir sorunumuz yoktu fakat cuma gece yarım saatte bir uyanmaya başladı emziğini verdiğimde geri uykuya dönüyordu, emzik düştüğü için uyanıyordur diye düşünmüştüm. Dün gecemiz berbat geçti yarım saat 45 dakika aralıklarla çığlık atarak ağlamalı bir şekilde uyanıyor ve sakinleştirene kadar canım çıkıyor, tam sakinleştirip uyutuyorum beşiğine yatırdığım an tekrar bir çığlık sar başa. Bir yeri ağrıyordur diye düşünüp calpol verdim o da bana mısın demedi. Gündüzleri de asla uyumuyor hatta şu an kucağımda uyurken yazıyorum yatırınca tekrar uyanacak muhtemelen. Sebebi ne olabilir bu durumun? Ne yapmam lazım?