halos16 Kızlar bebeğim 5 günlük doktorun verdiği D vit. 3damla verdim poposunun yanlarında kabarcıklar çıktı hemen kesitim bugün sakinlemişler. Önerdiğiniz bebeklere en uygun D.vit nedir?
oykuipek Eczacının önerisi ile pedia-d almıştım ben doktor da iyi dedi o damla için. Bakabilirsiniz ona da