EsraKerimm bence üstüne daha iyisi yok. Kafada ağırlık yapmıyor rahatsız etmiyor gayet rahat ve tabi kullanımagöre de öyle kolay kolay eskimiyor yıpranmıyor. Bende hemen hemen her rengi var ama en son ne zaman aldın dersen 5-6sene önce 300liraya almıştım sonra daha hiç almadım dediğim gibi her rengi var ve hala kullanıyorum hiç eskimediler desem yeri. Tavsiye ederim yani ama dediğiniz gibi şimdi fiyatlar çok uçuk, yine de kalitesine değer.