2 ay 10 günlük bebeğim var, hep seyrek kaka yapmıştır, formül mama veriyordum, bi iki haftadır falan anne sütüne geçtik, günde 180-200 cc arasi mama içiyor, sürekli gaz çıkarıyor çiş yapıyor ama kaka yok.
Son kakasını yaptığında bi sürü yapmıştı ve cıvıktı. Sert kaka da değildi kabiz kakasi gibi ama bayağı yoğun kivamliydi.
Çocuğu hastaneye mi götüreyim nolur bi akıl verin