Ecenur0 Çocuğumun yanında eşimle tartıştım susmak istedim çocuğumun yanında ama benim resmen son noktama geldi ve bende bağırdım şuan çocuğumun yanında yaptığım için o kadar pişmanım ki 🤦♀️ böyle durumlar yaşıyor musunuz oğlum 16 aylık
yokolmaz Ecenur0 evet illaki oluyo ama ,bı noktada susuyrum çocuğum yanımda diye .yada o an çok sinirliysem ,esimi postaliyorum akşam sakin kafayla konusuruz falan diye .çocuk uyuyunca yada.
EbrHmz Bu durumlar pek tabi normaldir ama yine çocuğunuzun yanında barisirsaniz cocuk problemler karşısında ne yapması gerektiğini öğrenir ancak siz yine de mümkün mertebe çocuğun yanında tartismamaya dikkat edin bundan sonra