Mercan12 Çok normal benim bebeğimde 5 aylıkken yapıyordu bende tedirgin olmuştum hatta post bile açmıştim, belli bir süre sonra unutuyor yapmıyor elini kolunu keşfediyorlarmis.
lacimorvi LadyGaddar dört aylıkken aşısı oldu beşinci ayda aşısı yok hep bu aşılarda beni düşündürüyor aşılar mi yapıyor ki
Mercan12 lacimorvi benim bebeğimde 4 aylık civarlarında sadece sol kolunu karnina dizine vuruyordu hatta acaba sağ kolunda problemmi var diye düşünmüştüm ama sonra geçti. her iki elinide aktif kullanmaya basladi dediğim gibi keşif dönemleri canım kafaya takilcak bir durum yok sen yinede takipte kal tabi o ayrı 😇
lacimorvi Mercan12 çok sağolun ya ilk bebeğim doğal olarak her yaptığı şeyi takip ediyorum en ufak yaptığı şeyi sorguluyorum istemsizce inşallah kesfetmedir sadece