Merhabalar kızım bir buçuk aylık ve beni emmek istemiyor. Göğsüme yaklaştırdığım an çığlığı basıyor. Uyku aralarında emzirmeyi deniyorum. Oda toplam 2 dakika sürmüyor bile sonra tekrar başlıyor ağlamaya hırslanıyor emmiyor. Emzikle emzirmeye çalışıyorum. Emziği göğsümün oraya koyup onu yakalayacağı an göğsümü veriyorum. Sizin de başınıza böyle birşey geldi mi. O düzenli emmediği için sağ göğsüm dünden beri şiş ve sert herşeyi denedim ama olmuyor açılmıyor göğsüm çok ağrıyor. Lütfen başına gelenler akıl versin.