prensesinannesi11 geçmiş olsun canım benim oğlum 3 aylıkken bronsiolitte hastanede yattı 6 gün, klamer kullandık ventolinler ve cortairler buhar olarak veriyorduk. 6 günün sonunda taburcu olup 10 günde evde tedaviye devam ettik (buhara, ilaca) 15. Günde bebeğim toparlanmıştı çok şükür. O ara bebeğim malesefki memeyi bıraktı 3. Ayında hastanede sütten kesildi yani üzme kendini bebeklerde malesef ki bu oluyor ama geciyor inan yeter ki iyi bak ona ilaçlarının saatini aksatma