Lindammm LC wakikiden geçen sene yazlık dört takim kıyafet aldım kızıma bu sene giydirmek için ama maalesef kızıma olmazlar yıkamak da istemiyorum en fazla iki kere giyer yazık günah Etiketi üstünde ama fişim yok eğer aynı üründen bu sene de olursa değişim olurmu bilen warmi
queen_bee Ben bir takım değiştirmek için götürdüm, fişim yoktu eski sezon olduğu için değişim yapmadılar, fiş olsaydı alacaktılar ama. Yinede deneyin şansınızı