Selamlar herkese. 4 aylık bir oğlum var. Geçen aydan beridir kafasında eğrilik oluştu. Sebebi hep aynı yöne yatması sağlıksal bir sorun yok, doktorunda bunu söyledi. Sağ arka tarafı daha içe basık duruyor. Uğraşıyorum diğer tarafa yatıyorum, gün içerisinde çoğunlukla kucağımda gezidiriyorum. Bana düzelir diyorlar ama emin olamıyorum uzun bir süre oldu çünkü. Aynı problemi yaşayan ve bu uğraşlarla düzelme sağlayan oldu mu acaba ?