Kızım doğduktan bir gün sonra başladı gözde çapaklanma meğersem göz pınarı tıkalıymış göz doktoruna gördük masaj önerdi sık sık masaj yapın göz pınarına. 6 ay ile 1 yaş arası iyileşme olacağını söyledi hem çocuk doktorumuz hemde göz doktoru. Eğer geçmezse de küçük bir operasyonla açıldığını söylediler. 6 ayı bir iki gün geçtik gerçekten de birden geçti şükür.