Kahvelisekerr Kızlar bu ayakkabılar nasıl güzel mi kullanan var mı nasıl duruyor sizce https://hizliresim.com/bd7u6yo https://hizliresim.com/jgatjqf https://hizliresim.com/jvt8nkt
Kelebekakkor99 Kahvelisekerr çok sade duruyor ve tabanı sıkıntı yaratabilir bence daha farklı bakmalısın
durununannitoskosu Kahvelisekerr Ay kalın taban aşırı itici duruyor bence çok kaba, ben olsam farklı bişey bakardım
merryleydi Beton kütlesi gibi duruyor rahat olacağını hiç sanmam ayrıca 9 bin lira verilir mi bir ayakkabıya 😂
Tosbikkkk durununannitoskosu göz doktoruna gidin bence aşırı itici denecek kadar bişey yok ekrandaki resimde
durununannitoskosu Tosbikkkk Ekrandaki resimde kapkalın bir taban var hiç giyen gördün mü bilmiyorum ama basbaya itici, boyu kısa olanlarda ekstra itici duran bir model
durununannitoskosu Kahvelisekerr Beyaz spor ayakkabı çok güzel ama kalın taban asla tavsiye etmem, hem ayakta rahatsız hemde çok kaba duruyor bence normal taban al
Tosbikkkk durununannitoskosu siz bence kalın taban gormemissiniz Bunun 5 kat kalın tabanlı ayakkabılari suan moda haberiniz yok
Tosbikkkk Kahvelisekerr evet kuzum daha kalın tabanlı ayakkabılar var bu bence asla kaba ve büyük durmuyor
Kahvelisekerr Tosbikkkk teşekkür ederim kuzum valla bende çok beğendim aslında hiç kaba durmuyor daha da tatlı duruyor valla 🥰
Kahvelisekerr Berilsmom13 kız ne zenginliği ay muadilini alacağım bizim burada mağazada gördüm orda resim çekmek aklıma gelmedi googleden buldum yoksa çakmasını alacağım yani 😂😂