7 aylik oldu oglusum dun. Bu sefer biraz daha pütürlü,katımsı vereyim dedm ama öğürdü hep ve sonra da butun yediklerini kustu 😔😔 ilk defa boyle oldu. Kiymali bezelye yapmstim mesela catalla ezerek verdim yiyemedi. Suratini falan ekşitti hep boyle sonrada cikardi zten. Bu normal mi sizce yoksa daha puturlu vermekte acele etmeyeyim mi? Ne kdr erken alisirsa okdr kolay olur ilerde diye gordum bu forumda,bende o yzden bugun deneyeyim dedm ama bizde olmadi sanirim bu 😔 ne yapmaliyim? 😔 Kustuktan snra 1-2 kere vermeye calstm yine bi deneyeyim dedim yemek istemedi dha da zorlamadim bende. Smdi bsy vermeye de korkuyorum ikindiye dogru veririm artk bsyler 😔