Kızlar bebeğim üç buçuk aylık. Şu sıra zaten dört ay sendromu yaşıyoruz ama sütüm çok azaldı yetmediğini düşünüyorum çişli bez sayısı da azaldı. Sma denedim içmedi, aptamil denedim içmedi, hipp denedim içmedi. Ben ne yapacağım nasıl içirebilirim? İdrarının rengi bile koyulaştı inanın yiyip içmediği için. Ne olur yardım edin ben ne yapacağım