Hll40 Kızım 11 buçuk aylık ayakları böyle basıyor yani tam değil yan yan basıyor gibi normal mi acaba kızlar
Meri-Mel Hll40 Benim kızımda içeriye basıyor önce doktor normal normal dedi durdu herkes söylüyor ama dedim geçen gün bir ortapediye götürün dedi randevu aldım 16 aylık yürüyor 11.ayindan beri
MinikPandam_ Hll40 oyyy yerim o ayakları ben🤩 bi çocuk doktoruna gösterin muhtemelen ortopediye yönlendirir.
Bibebek_ Hll40 desteksiz yürümüyorsa normal böyle basıyorlar ilk etapta. Yürüttükçe düzeldi benimkisi
Hll40 Meri-Mel içeriye mi basıyor böyle penguen gibi mi basıyor bizim ki bi ayak öyle anlamadım ki bende ya
Hll40 Bibebek_ daha destekli yürüyemiyor bi ayak bu şekilde penguen gibi bazen sürüyor gibi bazen adım atarak
alpsmother_ Hll40 annesi daha kendisi yürüyemediği için böyle yürümeye başlayınca düzelecek dikkat et kendi yürüyemeyen bütün bebekler başta böyle korkutma kendini
Cicektebenimcicekligunlerde Hll40 ilk zamanlar böyle paytak paytak gidiyorlar.Yürümeyi çözünce toparlar 😊
Neva19 Hll40 benim bebeğim de aynı basıyor 2 gün sonra 11 aylık olacak yürümüyor daha hatta baş parmağını sıkıyor tek ayak bizimde sanırım sağ olması lazım