JollyBaby alerji belirtilerine de bakın, birden fazla varsa bence muhakkak doktora bildirin. Bu da çok önemli bir konu çünkü. Alerjisi varsa, erkenden bilirsiniz bu durumu en azından. Değilse de içiniz rahatlar en azından , reflü varsa reflü şurubu kullanırsınız kusması azalır en azından . Biliyorum süreç çok yıpratıcı,kusma olayı anneyi çok üzüyo ama sağlığı yerinde olsun , kilo alımı da güzelmiş. inşallah kısa sürede atlatırsınız bu süreci 🤗