derya0692 benim oğlumda da var kansızlık ve demir eksikliği. Demiri yükseldi biraz, fakat kansızlık devam ediyordu. 9 Du en son. Ferro sanol şurup kullanıyoruz, Polivit te kullanıyoruz bağışıklık için. 3 ayda bir kontrolümüz var. Doktorumuz 9 - 12 aylar arasında böyle düşüşler olur demişti, bayram sonrası tekrar kontrolümüz var. Gidelim bakalım sonuçlar nasıl olacak