Derya58 benim 2 gebeliğimde de olmuştu o ağrı. Sabah yataktan cıkarken topallıyordum bazen bacagımı kapatamıyordum bir süre. Sürekli altta bir ağrı baskı oluyordu. Doktorum o dönemde normal demişti. Bebek büyüyor başı baskıyor yapıyor rahime demişti. Ama tabi her bünye farklıdır ve her gebelikte farklıdır. Anormal durum hissediyorsan tabi ki doktora git hemen ama ben 2sinde de cok yaşadm