Merhaba arkadaşlar, ilk bebeğim bugün 4 günlük olduk. En başından beri sadece eşim ve ben varız mecburi sebeplerden dolayı.. eve geldik gündüz iyiyiz ama geceleri emzirmek zorunda olduğum için 1.5- 2 saatlik uyku ile nöbetleşe uyuyoruz ama uykularım zaten tilki uykusuna döndü, kabuslar görüyorum. Birimiz bebeğin başında nöbet tuttuğu için bu şekilde ama ben toplam 3.5 saat uyuyorum eşim yine daha fazla uyuyabiliyor bir de bebeğim sarılık olduğu için ödüm kopuyor ya uyuyakalırsam diye psikolojim pert oldu. Hani diyorlar ya “ o uyurken sen de uyu” nasıl oluyor bu işler siz nasıl yaptınız? ben şimdi bebeğim uyurken uyusam, yorgun olduğum için ağlamasını duyamazsam? Kusmuğunu yutarsa? ne bileyim dönerse falan.. (ki hep yan yatırıyorum bel desteği de oluyor) ama ben cok kötüyüm tecrübeli anneler nasıl yapabilirim bana bir fikir verir misiniz? uykusuzluktan psikolojim bozuldu sürekli ağlıyorum duvara bakıyorum mahvoldum. Zaten bir de sezeryanlıyım yatmak kalkmak yürümek emzirmek işkenceye dönüyor dikiş acımdan.. nolur bişey söyleyin ya😢