Doktorumuz artık ek gıdaya başlayabileceğimizi yoğurtla başlamamı ardından sert kaynamış yumurta sarısı sonrasında ise beyazı nı vermemi söyledi bi daha ki kontrole kadar da +7 ay 1 yumurta yiyebilecek potansiyele gelmeli dedi siz verdiniz mi beyazını?