Merhaba arkadaşlar beş aylık olduk ve uyku rutini oluşturmak bebeğimin desteksiz uyumasını sağlamak istiyorum şu an her türlü uyuyor anakucağında,beşiğinde,kucakta pışpışlayarak,ayakta sallayarak yani herhangi bir alışkanlığı henüz yok. Ağlamasını da istemiyorum deneyimlerinizi aktarırsanız çok mutlu olurum ❤️