mrsfly benimkide öyleydi gripti iki üç saatte bir çekiyorduk bir ay böyle gitti sonra kaldı en son sabah akşam çekmeye düştük bir türlü tamamen bitmiyordu. Ta ki alerji doktoru sürekli aspiratörle çekerseniz ödem yapar kısırdöngüye girer diyene kadar. Çekmeyi bıraktık düzeldi. Tavsiye ederim