acemianne4 Kızlar selam Bebeğim 3 aylık 3 gün önce rota aşısı oldu.Aşıdan önce geceleri uyuyan çok uslu bir bebekti.Aşıdan sonra ishal ve ateş yapmadı ama o günden sonra sürekli çığlıkçığlığa ağlıyor hiç susmuyor bir şey olmuş gibi bu durumu yaşayan var mı ne önerirsiniz
nuroner acemianne4 bizim de aşıdan sonra başkamıştı rota ve menenjit olmuştu ben de demiştim aşılardan heralde tüm düzenimiz bozuldu hiçbir şekilde durmuyor diye sonra baktım atak haftası :)) biraz uzun sürüyormuş sanırım biz 3ay 17 günlüğüz daha en az 2-3 hafta yolumuz var zannedersem🥹🥹
Prensesin_Annesi_ acemianne4 Canım doktorum söylemişti rota aşısı gaz yada karın agrısı yapabiliyormus belki gaz yapmıstır yada karın agrısı
hndathn Aşıdan kaynaklı değilde atak haftasina girmiş olabilir bebeğiniz 3 ay biraz ağlamalı bir dönem oluyor genelde
acemianne4 hndathn çok zormuş mahfoldum bir de misafirim gelecek bu hafta.Önerileriniz var mı ne yapabilirim
acemianne4 kubra3796 çok fena umarım uzun sürmez gerçekten çok yorucu sıfır uyku sürekli çığlık çığlığa ağlıyor
wawas Ay benim 1 hafta önce açtığım postu acmissiniz resmen. Bende aşıdan sandim 2 gün alerjik sayılan bi bebekti dedim asi iyice rahatsız etti bi iki defa isal yaptı zaten mukus vardı gaz yaptı asi heralde dedim. Üstünden 1 hafta geçti asi değil:D atak diyolllaaaa. Gece 1 kere kalkan sabah 9dan sonra uyanan bebek gece 6 7 kere kalkıyor 7de uyaniyor. Surekli ağlıyor uyumak istemiyo agliyo uyumak istoyo agliyo emmek istemiyo agliyo istiyo yine agliyo canı sıkılıyor agliyo yatırinca agliyo ama inga şeklinde değil he etini kopariyorum sanki çığlık atarak agliyo. Meme zorla veriliyo 5 dk emiyor sonra ya istemiyo ya oyun yapiyo bana göre ac kaliyo meme reddi olmasin diye vermiyorum mama vs. Suan 10 gündür devam eden bi süreçteki bilmiyorum ne kadar sürecek ama direkt olarak benim yazdıklarımı yazmışsınız o kadar diyim
nuroner wawas bizde alerjiğiz rota bizde de mukus yaptı 2hafta oluyor bizde yaptıralı bende şimdi onu yazdım aşıdan sanmıştım bende ilk ama yok bi anda başladı Allah sonunuzu hayretsin 😂😂😂
acemianne4 wawas kesinlikle sizin açtığınız postu gördüm sizi çok iyi anlıyorum umarım bir an önce bu süreci atlatırız yoksa mental sağlığımı kaybedecem herhalde
pembebiranne wawas bizimde 3 ay 5 günlük aynılarını yaşıyorum yemin ederim meme reddi yaşıyorum sandım uyanırken ve uyurken emziriyorum 10-15 dk oda bu gce biraz daha iyiydi, uyurken direniyor kucağımda uyutuyorum yerine koyuyorum, emmezse kaşıkla veriyorum 🥺
wawas @acemianne4 kucakta dik bi şekilde hoplayarak gezmek ve uyacağız zaman çok agliyo direndiği için uyku aralığına dikkat etmek 1bucuk saat i geçince uyanıkligi huysuzlasiyo iyice o zaman diliminde uyutmak uyumuyosa zorlamamak başka bisey yapmiyorum yapamıyorum zaten
acemianne4 wawas dik hoplatmayı seviyorlar gerçekten umarım bu süreci onlar çok ağlamadan atlatırız:)