Aylizinannesi54 Karar veremedim çok mu siyah sizce daha cıvıl cıvıl mı bakmalıyım yada güzel mi bu kıyafet ?
Kitapkurdubiri Aylizinannesi54 Kız bebeklere siyahı hiç yakıştırmıyorum, daha farklı renkler tercih edin bence .
efeninannesi4207 Aylizinannesi54 güzel aslında ama kız bebekler de daha çok cıvıl cıvıl seviyorum ben canm💐
Bugleminannesi28 Aylizinannesi54 ah kuzum bende aynı dusuncedeyim kızıma siyah deri etek üstüne kırmızı veya pembe gömlek yada içine badi ile kombin yapmak istiyorum hiç giymedi siyah ve çok yakışıyor ama bir yandan da cıvıl cıvıl renkleri görüyorum acaba diyorum ama bence güzel kombin
Kelebekakkor99 Aylizinannesi54 bence çok siyah daha pembe kırmızı sarı kot mavisi olabilir bunlar daha iyi
lceLady Aylizinannesi54 Ben begendim Çok şık Herkesde olmayan bi parça Benım hıc kızım yok 3 oglum var Ama kız cocukların cogu hep pembe giyiyor Pembe gore gore öğk geldi 😁 Alışıla gelmişin dışında ben begendim
LavininAnnesii Aylizinannesi54 Kız çocuğu illa pembe mor giycek kafasında değilim,kızıma her rengi giydiririm. Ama bu elbiseyi tercih etmezdim bayram için
153s34 Aylizinannesi54 bence cok tatlişş yaa ☺️ hep pembe pembe kokuştu artk 😂 rengindden yana skntiniz olmasin bence ya gayet hos cnku.
sokaklahmacunuu Aylizinannesi54 renkli daha iyi olabilir yazda geliyor yazinda giyer siyah rengi yaza yakistirmiyorum ben yazin daha cok acik renkler guzel geliyor