Yasemin158 6 aylıgiz baş çevresi 42 cm 4 aylikken de 42 cm ölçülmüstü. Sizin de böyle bi durum oldu mu bi sorun çıkar mı bingildak açık ama
Nurrelaam Yasemin158 bizim de 2 ay üst üste aynı ölçtüler fakat eğer bıngıldağı açıksa büyümesi devam eder
Yasemin158 huzurluaycicek ayni yer ama mezura farklı ben de mezura vardı onla ölctü geçen ay kendi mezuralariyla fark eder mi bilmiyorum
huzurluaycicek Yasemin158 bir keresinde aile hekimindeki hemşire ile ertesi gün gittiğimiz çocuk doktoru olcmustu farklı çıkmıştı doktorunki yarım cm fazlaydı
Yasemin158 huzurluaycicek evet farklı ölctüklerini bende biliyorum hatta bölüm başkanı nöroloji prof. Bile yalnis ölçtü bi keresinde ben yalnış olabilir diyince bi daha ölçmüstü ama yinede tedirgin oluyorum
Hemsireanne2105 Yasemin158 yani yanlış olma ihtimalide var tabi ama mutlaka bi uzman doktor görmeli baş çevresi ilk 12 ay çok önemli özellikle ilk 6 ay
Yasemin158 Sumguner kendim evde ölctum ilk başlarda bingindak açıksa sorun olmaz diyolar bi süre sonra da kafama takmayi bıraktım. Çünkü kendimin de kafası küçük