rabiaumran biz 4 ay 11 günlüğüz , bizimde kakamız sulu hatta ileriki safhada beyaz pütürlü ve mukusluydu kaka tahlılınde bişey çıkmadı , probiyotik verdi sizde gözlemleyin devam ederse probiyotik kullanın doktora da gidebilirsiniz içiniz rahat etmezse. Ama probiyotik düzenliyor bağırsakları