Arkadaşlar 2.5 aylık kızımda göbek fıtığı var doktor zamanla ağlaması ıkınması geçtikçe geçer çok büyük değil dedi ama göbek fıtığı için bandaj tarzı bi şey kullanılıyormuş bebeklere doktora danışıp kullanmayı düşünüyorum ilerlemesinden tedirginim biraz çünkü bebeğim aynı hız ağlayıp ıkınmaya devam ediyor 😬aranızda kullanan oldu mu faydası oluyor mu ?