Merhabalar kızlar doğumdan sonra yani 40 mız çıktıktan sonra ben normal adet olmaya başladım her ay düzenli adet oldum bu ay olmadım ama 10 gün gecikti bebeğim 5 aylık emziriyorum sürekli süt korur mu korunuyoruz da bebeğim çok küçük böyle bişe olabilir mi bu durumu yaşayan var mı