gzgnx bizde genetik yok evet. Ama kızımın kardeşi oldu. Ve ben ondan 2 ay kadar ayrı kaldım. Bazı travmalar yaşadı. Bilmiyorum bir sürü etken sebep olmuş olabilir. Bir anda oldu. Sonra arttı da arttı. Her kelimesinde kekelemeye başladı. Araştırdım internette olabileceği yazıyordu. 2 ayda sürebilir falan yazıyordu. Ben de Bekledim gözlemledim. Sonra sonra kendi cümlelerini kurdukça kekemelikte ortadan kalktı. Şimdi çok rahat bizim gibi konuşuyor sohbet ediyor. Ama anlattıklarım sizin çocuğunuzda aynı da gelişebilir farklı da. Ben doktor değilim sadece yaşadığım süreci anlatıyorum. Bir süre gözlemleyin geçmiyorsa falan mutlaka ama mutlaka yardım alın. Tedavi edilebilir şeyler için geç kalmamak gerekir. Benim kızım şu an 28 aylık. Bu anlattıklarım 21-22 aylıkken oldu. Yani daha küçüktü. Ben konuşma için de erken diye sabrettim. Ama sizin bebeğinizin yaşı biraz daha büyük. Geçmezse dediğim gibi mutlaka doktora götürün. İnşallah kendiliğinden düzelir 🌸