yavrukurt_ Merhaba anneler sorum başlıkta, alıştırma bardağımı var su içerken hep boğazına kaçıyor nefes alamıyor, daha yeni ek gıdaya geçtik kaşıkla veriyorum aslında ama onu da hep döküyor. Zamanla düzelir mi ya da önerdiğiniz bi çözüm var mı acaba ?
churchil yavrukurt_ ben de sizinle aynı durumdaydım bi gün kızım mucizevi bi şekilde içmeyi öğrendi 😂 bardağınız bildiğimiz bardaklar gibiyse onu kullanmadık ama normal yumuşak uçlu suluk gibi olanları kullandım ben tutma sapı var 2 yanında. Biberon vs kullanmayı bilmiyo kızım her gün ısrarla verdim suluğu boğazına kaçıra kaçıra öğrendi içmeyi 😂 hala çok iyi sayılmaz ama baya içiyo eskisine göre
yavrukurt_ churchil bende fe chicconun alıştırma bardağı var mamasını öyle veriyorum mememi bırakmasın diye ama mamayı ve anne sütünü içiyor biraz daha yoğun kıvamm olduğu için ancak suyu içiremiyorum bi deneyim bakalım sağolun
churchil yavrukurt_ bunlar meme reddi yapmıyomuş heralde ucu farklı diye sanırım. Ben içmeyi öğrensin diye kaşıkla vermedim çok. Bir kaç gün verdim sonra hep bununla verdim alışsın diye. Baya bi öksürdü başlarda şimdi daha az öksürüyo 🤭