Kızlar bebeğim 7.5 aylık 3 gündür düşmeyen bir ateş var 38in üstüne çıkmıyo o yüzden hastaneye götürmüyorum müdahale edilmiyor çünkü belli seviyeye gelene kadar. Islak havlu limonlu çorap duş calpol ne denediysem düşmüyo allah düşmüyor uykusuzluktan mahvolmuş durumdayım daha hç dişi çıkmadj bakıyorum görünürde dişte yok sürekli ıhıldar halde ağzının kenarları falan kıpkırmkzı gözleri de öyle böyle bir şey başına gelen oldu mu daha ben napayım akıl verin nolur