gncglozclk 2 aylık kızım onceden her bezini actım da cok dolu olurdu şimdi dolu ama eskisi gıbı degıl sanki idrar sayısı azaldı ılla her bez cok mu dolu olması lazım
slngkts gncglozclk 4-5 çişli bez yeterli. Dolu dolu 4-5 bez degil tabi demek istediğim doktorumuz bize bu şekilde söylemişti.
gncglozclk Eailesi4 eskisi kadar da cok sık beslenmiyor da actında verıyorum gecelerı 1 2 kere ıcıyor gunduz 2 saate 1 ondan mı ki
gncglozclk Eailesi4 her bez actımda cok dolu olmuyor yapıyor ama o mavı çizgi gunde 1 2 kere doluyor tamamen
Eailesi4 gncglozclk dolu dolu değil zaten canım dolu çişli bez 4.5 adet güzel beslenmese kilo alamaz doymasa uyumaz
Ardenaden Bnmde bu aralar oyle bazen istahla emiyor bazen keyfi .gece zaten hp uyumk istyr iki cekip uyuyr ggeri.6 gbi cok emdo sevindm daha gazini cikrtrkn hpsini kustu
gncglozclk Ardenaden kusma bızde de oluyordu sonra fark ettim ki ıctıkten sonra hemen kaldırıyorum biraz bekleyıp oyle kaldırıyorum ondan sonra kusması kesildi bazen gazını cıkarmıyor bende kusar diye daha cok ugrasmıyorum
gncglozclk slngkts her benımde çişini yapıyor ama be ful dolu mu olmalı benım de aklıma o geldi ayın 25 ınde kontrol o zaman da sorcam da şimdi içim içimi yedi
eslemoms_ benimde 46 günlük bebeğim öyle cisli bezleri dolu dolu olurdu şimdi doldurmuyor normal mi acaba
benimoglumukurtarinesraa Bu soru Dr Osman Gonulal a soruldu..dolu bez değil 4-5 kez idrar yapmasını bekliyoruz dedi