nbanba bende tazyik sorunu yaşadım en etkili yöntem bence önden illaki biraz elle sağmak, 20-30 cc saginca biraz olsun rahat oluyor. Onden biraz sağdıktan sonra geriye yaslanarak emzirdim baya bi süre öyle bile genzine kaçıyordu bebis büyüdükçe rahatlıyor kendinizi çok darlamayin derim. Bi de emzirmelerin arasını açarsanız da meme çok doluyor o zmn da tazyik çok oluyor. Kolay gelsin