byrmrvnur 4,5 aylıkken verdim ben. O zaman biraz daha uygundu benim bebeğim. Zordu tabiki ilk gün için çok sabırlı olmalısınız. Çok ağladı ama hep yanındaydım öptüm anlattım ona. Sonraki günler zamanı doğru yaparsanız hemen uyuyordu. Her uyku için en azından 20 dk dalma suresi var. Tracy hogg okudum ben ondan uyarladım. Tek bırakmıyorum. Şuan da elini tutup emzik verip tulum giyiyoruz ninniyle uyuyor. Uyku vakti olduğunu anlıyor yani.