Atesmomm
Benimkisi 41 günlük, bizde de hep aynı durum var. Çocuk gündüzleri uyumuyor, sadece emerken dalıyor o kadar. Bırakınca uyanıyor. Doktor en rahat ettiği yer orası olduğu için dedi. Başka bir doktor arkadaşa sorduk o da güvenli hissettiği içindir dedi. Emerken uyudukları yetiyor sanırım bu çocuklara.
Mama konusu için kilo kontrolü vs önemli. Bence önce bir doktora gidin. Bide süt artırıcı takviyeler var, onlardan kullanabilirsiniz.
Bizim doktorumuz mama kullanımına çok karşı, bebeğim kilo almadığı halde mama başlatmadı, sütümüm yettiğini söylüyor çok şükür. Ama içim rahat etmediği için kilo konusunda günde 2 kez mamaya başladım. Verdiğimde kabul ediyor ve geri kusmuyor. Şartlar uyarsa siz de azdan başlar deneye deneye verirsiniz