Kızlar sol göğsümün şişliği ve ağrısı ile uyandım uyuyamadım. Canım çok yanıyor. Aynı doğumdan 2.gün sonrası süt göllenmesi olmuştum o zamanda göğüslerim aynı böyle olmuştu. Bu durum 1 yıl sonra niye tekrar oldu veya neden olduğunu bilen var mı uzun zaman sonra benim gibi başına gelen oldu mu? Rahatlamak için soğuk kompres ve süt sağımı yapıyorum ama hala rahatlayamadım. O kadar masaja sütüm zor çıktı aynı doğumdan sonraki gibi oldu. Deneyimlerinizi bekliyorum kızlar hadi beni rahatlatın bu ağrı beni uyutmuyor