Kızlar dün akşam eşim Migros’tan biberon aldı cam büyük boy 255₺ ama paketi açıp biberon ucunu çıkarmamla elimde kaldı kırıktı ürün fişi duruyor elimde ama kasadaki adam eşime ambalaj açıldıktan sonra iade almıyoruz demiş ürün kendilerinden hatalı 355₺ az parada değil götürsem kabul ederler mi?
