Leyla54 Arkadaşlar merhaba ara kanama oluyor diye muayene oldum yumurtlama dönemindeydim doktorum enfeksiyon var dedi ve fitille antibiyotik verdi kullandım şimdi de gecikme oldu korunuyorduk da ama bi stres olmadım desem yalan olur yaşayan oldu mu