Doktorumuz yoğun gaz sancıları için bifidrop verdi. Eczacımız ve bir kaç arkadaşım biogaia önerdi ama ikiside bağırsak düzenleyici probiyotik olduğu için birlikte kullanılması sorun olur mu bilen kullanan var mı? Eczacı sorun olmaz dedi fakat içerikleri aynı mı farklı mı bilmiyorum ikisi aynı anda fazla olur diye endişeliyim kullanan arkadaşlar yardımcı olur musunuz?