Merhaba dün gece yemekten sonra kusma ve ishal durumum oldu.Hastaneye gittik serum yaptılar tabiki emzirdiğimi söyledim buzkopan koymuşlar serumun içine metpamid filan.12 saat sonra emzirebileceğimi söylediler bugün gelen sütleri sağıp döktüm. 12 saat doldu ama hala öncesinde sağdığım sütleri veriyorum buzluktan çözdürüp. Serumun üstünden 17 saat geçti. Bu duruma benzer serum aldıktan sonta emziren anneler var mı ? Bebeğim 3 aylık.